یکشنبه، تیر ۲۰، ۱۳۹۵

امروز اگر با قلم به انتقـــاد از شما می آئیم ، فـــــردا کسانی دیگر با مشتهای گره کرده در خیابان ها شما را به چالش خواهند طلبید !


میــــــــزنم فـــــریاد ....هـــرچـه باداباد ...... داد از این بیــــــــداد !


سید هاشم خواستار صدای معلمان کشور                                                                                       
امروز اگر با قلم به جنگ شمامي اييم فرداكساني ديگر با مشتهاي گره كرده در خيابان ها به جنگ شما خواهند امد.
در سال 56 در عجب شير با دوستي به نام مهدي (شهرام ) اميني سرباز (افسر وظيفه ) بودم. او از يك خانواده ي بسيار پولدار و ملاك بود كه به ان ثروت پشت كرده بود.در پادگان هر زمان كه چشمش به پيمانكاران مي افتاد ميگفت به قيافه هاي انها نگاه كن همچون اسكناس شده اند. (اشاره به اينكه در پول غرق شده اند و به گفته ي دكتر شريعتي الينه شده يعني از خود بيگانه شده اند.)مهدي تعريف ميكرد: دو نفر نزد امام جعفر صادق ميروند كه ما ميخواهيم با هم برادر باشيم. و امام ميگويد نمي توانيد . بار دوم باز امام ميگويد نمي توانيد . بار سوم امام از انها ميپرسد : ايا جيب هاي شما يكي هست ؟(بعد از انقلاب همین مهدی امینی فرمانده ي سپاه اروميه شد و در راه ايجاد حكومت اسلامي كه قرار بود سرامد حكومتهاي كمونيستي و سوسياليستي و سرمايه داري باشد جانش را داد.)
حال قيافه ي مديران ارشد دولتي و بزرگ پاسداران و فرمانده ي كل بسيج مستضعفينننننننننننننننن با حقوق هاي 710 و 650 و 550 و 240 و .....مليون تومان در ماه به چي مي ماند ؟يعني 40 سال حقوق بنده برابر يك ماه اقايان است.حسين بازجو با 187 ميليون تومان در ماه حتما اعتراض كرده كه نسبت به انها كم ميگيرد!! از اينها بايد پرسيد شما چطور اين پولها را خرج ميكنيد ؟ بايد مراقبشان بود كه امريكاييها انها را نه دزدند و ياد بگيرند چطور چنين حقوق هايي بگيرند و چگونه اين پولها را خرج كنند!! بدبخت رئيس جمهور امريكا كه رئيس جمهور ثروتمند ترين كشور جهان است و يك بيستم انها حقوق نمي گيرد. از ما معلمان و كارگران هم بايد پرسيد كه با اين حقوق ها چگونه ماه را به آخر می رسانید؟
شما در رقابت با هم برادر شيطاني شديد كه هر چه بيشتر ملت را غارت كنيد. اين پولها را نمي توانيد بخوريد. براي فرزندانتان هم به جز سيه روزي چيزديگري به ارث نمي گذاريد. روزي خواهد امد كه فرزندانتان از شما فرار و چه بسا براي برداشتن لكه ي ننگ، فاميلشان را عوض كنند! به هر كشوري كه فرار كنيد در ترس وهراس زندگي خواهيد كرد.71 سال از جنگ جهاني دوم ميگذرد هنوز جنايتكاران نازي را به پاي ميز محاكمه مي كشانند.ما معلمان حقمان را گدايي نمي كنيم بلكه باقدرت از گلوي قدرتمندان در مي اوريم. نخست وزيري مهندس شريف امامي در سال 57 حتما يادتان هست كه حقوق معلمان را دو برابر كرد تا شايد معلمان و دانش اموزان از كف خيابانها به كلاس درس بر گردند. اما دير اقدام كرد و معلمان وشاگردان در خيابانها با مشت هاي گره كرده باقي ماندند. با اين حقوق هاي نجومي بين رده هاي بالاي سپاه و بدنه ي سپاه شكاف عميق افتاده . و باز شكافي عميقتر بين سپاه و ساير نيروهاي نظامي و بخصوص ارتش بوجود امده. و سرانجام شكافي بسيار عميق بين سپاهيان و ملت بوجود امده كه تحت هيچ شرايطي اين شكاف پرشدني نيست. سرانجام اين شكاف ،،شكست حاكميت از ملت خواهد بود.ما پيرو مصدق بزرگ و بازرگان و طاهر احمدزاده هستيم. مصدق با هزينه ي خود براي دفاع از ملي شدن نفت به سازمان ملل در نيويورك و دادگاه بين المللي لاهه رفت. هزينه ي همراهان خود را نيز از جيب خود پرداخت كرد.بازرگان هنگام نخست وزيري حقوقي دريافت نكرد و به همان حقوق باز نشستگي دانشگاه كفايت كرد . طاهر احمد زاده اولين استاندار خراسان يك ريال حقوق نگرفت. از داخل زندان وكيل اباد مشهد به وسيله ي قاضي ناظر زندان به نيروهاي امنيتي پيغام دادم كه يك سرطناب دست من و سرديگر دست انهاست ، بكشيد تا ببينم از كجا پاره مي شود.ما هر چقدر بيشتر به زندان بيفتيم ابرودارتر و شما بي ابروتر ميشويد ، پس زنده باد زندان تا بر قراري دموكراسي !
به ايندگان پيشنهاد ميكنم ، پاركي درست كنند و مجسمه ي هركدام از اين اقايان را با ذكر مشخصات كامل در انجا نصب كنند. و اگر لايق دانستند مجسمه ي بنده را با فاصله از انها در حاليكه به انها ميخندم نصب كنند.در زير مجسمه ي بنده بنويسند كه اين معلم انها را از سيل بزرگ اگاه ميكرد، اما انها اورا به زندان مي انداختند. در جريان اعتراضات مردم به نتايج انتخابات رياست جمهوري سال 88 در مشهد تعدادي از بانكها تخريب شد و شخص معتادي قسمتی از الومنيوم جایگاه عابر بانك ها را جهت فروش برداشته بود كه گرفتار پليس شد و به دادگاه معرفي گردید. در دادگاه قاضي سر به سرش گذاشته و ميگويد ،خوب سياسي هم كه هستي !؟ و او ميگويد اقاي قاضي من هر چه بگوييد هستم فقط سياسي نيستم. بنده هم از همينجا به بازجو و قاضي ميگويم شما هر چي در مورد من ميگوييد و هر اتهامي كه به من ميزنيد هستم ، ولي چرا كشور ويران و مردم مفلوك و فقير هستند؟؟ اقاي قاضي كي بكيه 2+2=5 ميشه!!كشور براي ملت ويران است براي شما كه اباد است بدهيد 10 سال 20 سال زندان ، خدا بركت بدهد!! ..........  ادرس سايت www.aftab-chorasan.blogspot.de)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر