چهارشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۵

-29:07
278 Aufrufe
DORR TV تلویزیون دُر
هاشم خواستار زندانی سابق سیاسی و نماینده کانون صنفی معلمان خراسان، در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّتی وی»، تجمع گسترده معلمان سراسر کشور در ۱۹ اسفند، تجمع فراگیر بازنشستگان و معلمان لشگری و کشوری در ۲۲ اسفند و نقش رسانه های متعهد و مستقل در پیشبرد مبارزات آزادیخواهی مردم ایران را مورد بررسی قرار داد.
هاشم خواستار در این مصاحبه با اشاره به تجمع گسترده معلمان در ۱۹۹ اسفند گفت، دلیل این تجمع دست نیافتن معلمان به هیچ کدام از خواسته هایشان در طول این سالهاست، معلمان آگاهند که درآمد کشور در چه جاهایی که نه تنها سودی برای آنها ندارد بلکه برای کشور و همگان مضر نیز هست، مصرف می شود، بنابراین تجمعات اعتراضی معلمان تا دستیابی به خواسته هایشان تداوم خواهد داشت.
هاشم خواستار در ادامه گفت در طول سالهای گذشته مردم نه تنها به دین و مذهب علاقه بیشتری پیدا نکردند، بلکه به دلیل عملکرد حاکمان این سرزمین دین گریز و دین ستیز شده اند، ولی متاسفانه مسئولان حکومت در مسیری افتاده اند که راه بازگشت ندارند و بر این باورند که باید در همین مسیر به راه خود ادامه دهند.
هاشم خواستار اضافه کرد که این حرکت معلمان کاملا خودجوش بوده و با توجه به سرکوب تشکلهای صنفی این بار معلمان از این تشکلها عبور کردند و این هشداری بود که سالها پیش من داده بودم که روزی خواهد رسید که معلمان خودجوش عمل خواهند کرد و امروز همان روز است، ولی نکته ای که در اینجا هائز اهمیت است اخلال بعضی معلم نماها بود که سعی میکردند دیگران را مایوس و از شرکت در راهپیمایی منصرف کنند، و بنده در این جا به آنها اخطار می دهم که اگر به این حرکتهای اخلالگرانه خود ادامه دهند در همین در رسانه ها آنها را با نام رسوا خواهیم کرد.
هاشم خواستار با بیان این که در اوایل انقلاب معیار انقلابی بودن ساده زیستن بود گفت، امروز کسانی که ادعای انقلابی بودن دارند در بهترین شرایط مالی و آقازاده های آنها در کشور های اروپایی با پول بیت المال مردم مرفه ترین زندگیها را برای خود تشکیل داده اند، این واقعیاتی است که مردم ایران می دانند و تا دستیابی به انتخابات آزاد، برقراری قانون ، حقوق بشر و آزادی دست از مبارزه خود برنخواهند داشت.
هاشم خواستار در ارتباط با نقش رسانه های مستقل و متعهد در روند مبارزات مردم ایران گفت ، رسانه ها نقش بسیار مهمی را در آگاه سازی افکار عمومی مردم جهان دارند و در یک کلام باید گفت که اگر این رسانه های آزاد و متعهد و فضای مجازی نبود پوست افرادی امثال من را می کندند و پر از کاه میکردند و در وسط مدارس برای عبرت دیگران قرار میدادند.
 هاشم خواستار در پایان گفت من بسیار امیدوارم که در آینده ای نزدیک ایران وارد فاز دمکراسی خواهد شد و حتی کشور های اطراف نیز وارد حوزه تمدن ایران خواهند شد و ایران به مانند مادری در منطقه دوباره الگو خواهد بود.
https://youtu.be/BpmA4ZHpc4k
Gefällt mir
Kommentieren

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر