چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۶


خواستار, [۲۱.۰۴.۱۷ ۰۶:۱۸]
[Forwarded from DorrTV- اخبار تلویزیون دُرّ]
 @DORRTV
🔴 هاشم خواستار؛ در نامه ای از آقای خامنه ای درخواست کردم که استعفا دهد و بگذارد مردم سرنوشت خود را تعیین کنند
💢 سید هاشم خواستار نماینده معلمان کشور در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» به نامه سرگشاده اخیر خود به رهبر نظام و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پرداخت و گفت، در نامه ام از آقای خامنه ای درخواست کردم که از سمت خود کناره گیری کند تا مردم در یک انتخابات آزاد سرنوشت خود را به دست گیرند.
💢 هاشم خواستار گفت مسئولان کشور با نام اسلام این کشور را به فقر، فلاکت و فحشا کشانده اند. به جرات میتوان گفت در طول این ۳۸ سال در این کشور انتخابات آزادی نبوده، اعضای شورای نگهبان که توسط رهبر اننتخاب میشوند عده ای را برای ما انتخاب میکنند و بعد از مردم میخواهند به آنها راََی دهند٫ این انتخابات آزاد نیست، و در این شرایط لازم دانستم که نامه ای به آقای خامنه ای بنویسم و از او درخواست کنم که استعفا دهد و بگذارد مردم سرنوشت خود را در یک انتخابات آزاد رقم زنند.
💢 هاشم خواستار در ادامه گفت، مردم در طول این ۳۸ سال بارها به تمامیت خواه ها بخصوص اصولگرایان ثابت کردند که با آنها بیگانه اند٫ به عنوان مثال در آخرین انتخابات که انتخابات مجلس خبرگان بود مردم شاخص های نظام مانند «مصباح یزدی» و «محمد یزدی» را زدند. باز هم به حاکمان هشدار میدهم٫ ایران آبستن حوادث بزرگی است، باید هشیار باشیم و در راه رسیدن به دمکراسی کمترین هزینه را بپردازیم.
💢 هاشم خواستار با اشاره به کاندیداتوری محمود احمدی نژاد گفت٫ روحانیت و در راس آن آقای خامنه ای فریب احمدی نژاد را خوردند، و میزان بصیرت حاکمان برای مردم مشخص شد، من در ابتدا هم گفته بودم آقای احمدی نژاد آمد که تیر خلاص را بر جمهوری اسلامی بزند.
💢 هاشم خواستار اضافه کرد ٫ مردم با حضور گسترده خود در ثبت نام به عنوان نامزد ریاست جمهوری این انتخابات را به استهزا گرفتند. مردم ما بسیار آگاه هستند و تفاوت انتخابات آزاد و دمکراتیک را از انتخابات غیر دمکراتیک می دانند.
💢 هاشم خواستار با اشاره به کاندیداتوری ابراهیم رئیسی گفت، مردم ایران کاملا در جریان قتل عام های سال ۶۸ قرار گرفتند، می دانند که دست ابراهیم رئیسی به خون هزاران زندانی سیاسی آلوده است و از ایشان متنفر هستند.
💢 هاشم خواستار در پایان گفت، گویا این آقایان تاریخ را مطالعه نکرده اند و نمی دانند که چگونه تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد، مردم ایران آگاه شده اند و خواهان جدایی دین از سیاست هستند.
🎥 https://t.me/DORRTV/9566
📢 https://t.me/DORRTV/9567
🔵 #در_تی_وی را در تلگرام دنبال کنید
 @DORRTV

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر