دوشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۶

حمایت از تجمع معلمان در سیزدهم مهرماه روز جهانی معلم

《 چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم؟ 》
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خواهر و برادر گرامی و هموطن کُرد،ترک،فارس،لُر،بلوچ، عرب،گیلانی،مازنی،بختیاری،و...، مگر در سال 57 که انقلاب کردیم قرار نشد که مستضعفین وارث زمین شوند؟اکنون وبادیدن اوضاع تاسف بارامروز آیا قبول داری که مستضعف مستضعفتر و مستکبر مستکبرتر شده است؟
جای دور نمیرویم، مدارسِ امام حسین سپاه و مدارسِ فرهنگ حداد عادل را با مدارس کپریِ بلوچستان مقایسه کن. هم دانش آموز و هم ساختمان و هم وسایل کمک اموزشی و هم معلمانش را. آیا آیندهٔ این دو نوع دانش آموز چه خواهد شد؟اختلاف سطح تا کجا؟ کجای دنیا به غیر از جمهوری اسلامی ایران، چنین نظام آموزشیِ ظالمانه ای دارد؟ پس: معلم،کارگر،کولبر،پرستار، ارتشی و...همه درون یک کشتی در دریای متلاطم و طوفانی هستیم.برای اینکه این کشتی به ساحل نجات برسد همهٔ ما باید متحد شویم. پس در قدم اول بیائید در تجمعِ اعتراضیِ 13مهر روز جهانی معلم از هر قوم و قبیله ای که هستیم شرکت کنیم که قدمهای بعدی را نیز حساب شده بر داریم.دست همهٔ شما هموطنان خستگی ناپذیر را از راه دور میبوسم و برشما درود میفرستم.
سید هاشم خواستار نماینده ی معلمان ایران
ــــــــــــــــــــــــــــ
گزیده ای ازشعر زیبای حمیدمصدق:
چه كسي مي خواهد
من و تو ما نشويم؟
خانه اش ويران باد !
من اگر ما نشوم، تنهايم
تو اگر ما نشوي،
"خويشتني"
از كجا كه من و تو
شور يكپارچگي را در شرق
باز بر پا نكنيم؟
از كجا كه من و تو
مشت رسوايان را وا نكنيم؟
من اگر برخيزم
تو اگر برخيزي
همه بر مي خيزند
من اگر بنشينم
تو اگر بنشيني
چه كسي برخيزد ؟
كوه بايد شد و ماند
رود بايد شد و رفت
دشت بايد شد و خواند
حرف را بايد زد !
درد را بايد گفت !
من اگر برخيزم
تو اگر برخيزي
همه برمي خیزند...
✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✊️✊️
Gefällt mirWeitere Reaktionen anzeigen
Kommentieren

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر