پنجشنبه، مهر ۱۵، ۱۳۹۵

..... روزیکه حانمها وارد صحنه شوند ، نشانه این است که تا « پیروزی » فاصله ای نیست !

 هاشم خواستار‏ ‏‏۱۲‏ عدد عکس‏ اضافه کرد — با ‏‎Akram Zeynali‎‏.
امروز 5 اكتبر برابر 14 مهر روز جهاني معلم را معلمان مشهدي بخصو ص خانم ها ي فرهنگي گل كاشتند. از ساعت 5دقيقه به ده ، فرهنگيان شروع به امدن كردند ولي تا زمانيكه ميتوانستم بشمارم هميشه تعداد خانم ها دو برابر اقايان بود .
بار ها گفته ام زمانيكه جنبش وارد مرحله اي بشود كه خانم ها وارد صحنه شوند ، نشانه ي اين است كه تا پيروزي فاصله اي نيست. شيرزنان حتي از عكس گرفتن توسط مامورين هم ترسي به خود راه نميدادند. و اينهم نشانه ي پيشرفت جنيش است.
از شاغلين هم تعداد زيادي بودند اما حراست بسيار معملمان مدارس را تحت فشار گذاشته بود كه در تجمع شركت نكنند . معلمان شاغل اكثرا به عنوان اينكه از اينجا عبور ميكردم چند دقيقه اي با همكاران گپ ميزدند و ...... سپس ميرفتند.پليس در اواخر يعني نزديك ساعت دوازده به داخل جمعيت امد كه چون شما فرهنگي هستيد ما پوستر ها را از شما نميگيريم ،خود شما جمع كنيد. به انها تذكر داديم كه در تمام تجمعات چه فرهنگي و چه غير فرهنگي نبايد شما پوسترها را از مردم بگيريد. در اين موقع جناب سرواني در واكنش به گفتار همكاري گف: الحمد الله در جمهوري اسلامي گرسنه وجود ندارد .
چنان فرهنگيان و بخصوص خانمها زير خنده زدند كه پليس حاج و واج ماند. فورا مامورين لباس شخصي به كمك پليس امدند و او را از وسط جمعيت بيرون بردند كه يك موقع درگيري پيش نيايد.
اما نكته اي كه توسط همكاران بيان ميشد اين بود حالا كه شوراي هماهنگي تشكلهاي صنفي فرهنگيان بيانه ي تجمع نميدهد چرا سكوت نميكند؟ همه ميگفتند خوانديد كه براي اينكه بند اخر را بپوشانند كه تجمع وجود ندارد و .... چقدر مواد با لاتر را تند و تيز نوشته بودند . قول دادم كه در گزارشم اين مسئله را باز كنم كه مگر شما نماينده ي تمام معلمان هستيد كه حكم ميدهيد تجمع نباشد؟
شوراي هماهنگي تشكلهاي صنفي اگر مستقل است چطور به خود اجازه داد كه هم راستا و هم خط با دولت حركت كند؟ يعني حراست و اطلاعات با حيله هاي مختلف و تلفن هاي متعدد از كسانيكه ممكن بود در تجمع شركتت كنند بخواهند به اجبار كه در تجمع شركت نكنند و شوراي هماهنگي هم بيانيه ي نبودن تجمع را بدهد؟
هر تشكلي ممكن است نماينده ي تعداد كم يا زيادي از معلمان باشد ايا ديگران كه حتي هر روز هم منع قانوني ندارد نبايد تجمع كنند؟؟ بايد از شوراي هماهنگي اجازه بگيرند؟؟!! فرهنگيان نامحرم نيستند مذاكرات شورا و راي گيري كه صورت گرفته در شبكه هاي مجازي فوروارد شود تا فرهنگيان بتوانند در مورد اين افراد بخصوص كه انتخابات تشكلها نيز در پيش است قضاوت كنند.
اينجانب بعد از 13 مهر 94 اگر چه در شوراي هماهنگي بودم اما در هيچكدام از راي گيريها شركت نكردم و اكنون به عنوان اعتراض به اين حركت ...و حمايت از همكاراني كه اعتقاد دارند شوراي هماهنگي موجود نميتواند در شرايط فعلي نماينده گي فرهنگيان را به عهده داشته باشد و بايد از ان عبور كرد استعفا ميدهم.در گروه تلگرامي 31 تير بتاريخ 12 مهر يعني دو روز مانده به تجمع كه بيش از 30 نفر همان موقع انلاين بودند از من دعوت كردند كه به سئوالات همكاران در باره ي تجمع پاسخ دهم و اتفاقا همان موقع يكي از اعضائ مهم شوراي هماهنگي را اد كردند كه همه بجز يك نفر موافق تجمع بودند و ايشان و تعداد ديگري از نمايندگان سكوت كردند،در حاليكه يك روز بعد ان اعلاميه را صادر ميكنند!!!!
ضمنا اينجانب كمك ميكنم كه انتخابات كانون صنفي فرهنگيان خراسان بر گزار شود و كما كان به فعاليت صنفي خود ادامه خواهم داد.
سيد هاشم خواستار نماينده ي معلمان در كانون صنفي فرهنگيان خراسان
Gefällt mirWeitere Reaktionen anzeigen
Kommentieren

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر