دوشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۷

بخش سوم (3)

🔴 چرا دراویش گنابادی به شدت و عریان سرکوب شدند؟ (بخش 3)
👈مقاله ای تحلیلی به قلم آقای هاشم خواستار- سوم آوریل ۲۰۱۸
 @DORRTV
انها برای تحصیل و تربیت فرزندانشان و بخصوص در رابطه با دانشگاه مجازی بهاییان که حق رفتن به دانشکاه های ایران را نداشتند جلساتی داشتند و به مناسبت های مذهبی و جمعه ها برای خواندن دعا دور هم جمع میشدند. البته با سازمان مجاهدین خلق در همان ابتدای ورود به زندان که در بندهای مختلف پراکنده کرده بودند اشنا شدم که تکلیف انها از دیدگاه حکومت کاملا مشخص است. شما تصورش را بکنیدکه بعد از خیزشهای مردمی در دیماه۹۶ آقای خامنه ای تنها تشکیلاتی را که در داخل کشور متهم به نفوذ در جنبش کرد سازمان مجاهدین خلق بود.سومین و یا چهارمین گروه دراویش گنابادی به تعداد هفت نفر بودندکه با انها زندان بودم.دراویش در مقابل حکومت که میگفت مرده هایتان را در قبرستان مخصوص دراویش درشهر بیدخت که دورش به ارتفاع سه متر دیوار است دفن نکنید مقاومت کرده بودند که به آنها حبس و شلاق و تبعید داده بودند.
همه ی آنها تحصیل کرده و انسان های فرهیخته و اهل علم و ادب و منطق بودندو حتی در میان انها کارشناس بهداشت محیط وجود داشت که مطمئن هستم مسائل بهداشتی را رعایت میکردند، من خودم بعدها ان قبرستان را از نزدیک دیدم و مشکل بهداشتی برای منطقه ایجاد نمی کرد.تا اینکه فاجعه ی سرکوب دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم در بهمن ماه ۹۶ در تهران بوجود امد که منجر به حصر اقای دکتر تابنده رهبر و قطب دراویش گنابادی شد و تعداد زیادی از دراویش ، زندان و شکنجه و کشته شدند، به نتایجی دست پیدا کردم که در اینجا می اورم.
۱- آقای خمینی و آقای خامنه ای هیچگونه اعتقادی به اینکه نه تنها عصر برده داری زمان پیامبر به پایان رسیده بلکه عصر فودالیسم نیز تمام شده و در اواخر عمر سرمایه داری هستیم نداشته و ندارند.
۲- آقایان خمینی و خامنه ای درکی از اینکه چرخ گاری به اتومبیل و هواپیما و فضا پیما تبدیل شده ندارند.
۳- اداره کردن جامعه در هر عصری ،نوع حکومت و قوانین خاص خودش را میطلبد ولی آقای خمینی و خامنه ای هیچگونه اعتقادی به تکامل ندارند هرچند جلالدین فارسی ایدئولوگ اصولگرا ها (به جای کبک ادم شکار میکند.) در رژیم شاه کتاب انقلاب تکاملی اسلام را نوشته باشد.
۴-آقای خامنه ای با توجه به تجربه ی رژیم شاه که کارتر در سال ۱۹۷۸ با شعار رعایت حقوق بشر در امریکا به قدرت رسید و شاه به تبعیت از کارتر فضای باز سیاسی بوجود اورد که منجر به انقلاب شد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست که فضای باز سیاسی بوجود امده که مردم به حرکت در امده و انقلابی دیگر را خلق کنند.
۵-آقای خامنه ای پیروان هر جریان فکری چه مذهبی و یا عرفانی و... را اجازه نمیدهد که پشت سر یک نفر متحد شوند و بخاطر همین دراویش گنابادی را بشدت سرکوب که از رهبر و قطبشان اقای تابنده پیروی نکنند. ده ملیون نفر پشت سر یک نفر قرار گیرند ، نظام اسلامی بشدت احساس خطر میکند.
۶- آقای خامنه ای اشتباه شاه را که روحانیون در مساجد و حوزه های علمیه متشکل شدند نمی کند. بنا براین تلاش شده که روحانیت شیعه و سنی را وابسطه به حکومت در بیاورد و انهاییکه میخواهند مستقل باشند یا کشته میشوند مثل مولوی دامنی و یا بزندان می افتند مثل مولوی های زندانی با من و ایت الله قابل و....و بهایی ها هم اگرچه خطری برای حکومت ندارند اما حکومت احتیاط را از دست نداده و اجازه نمیدهد که رهبرانی برای خود داشته باشند و متشکل باشند.
۷- در کشورهای دارای دموکراسی و دموکراتیک تعداد کارکنان دولت بسیار کم و در عوض بسیار مفید و تنها کارهایی که بخش خصوصی نمیتواند و یا نباید انجام دهد دولت به عهده دارد که متعاقب ان دولتهایشان بسیار پاک دست هستند. اما در حکومت اسلامی حجم کارکنان بسیار و همه ی کارها تا اندرونی خانه ها به عهده ی حکومت و متعاقب ان امپراطوری مفتخواران و رانت خواران و ام الفساد کشورها بودن از خصوصیات ان است
https://t.me/DORRTV/34616
لینک بخش اول: https://t.me/DORRTV/34617
لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/34618
لینک بخش چهارم: https://t.me/DORRTV/34620

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر