دوشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۷

بخش آخـــــــر

🔴 چرا دراویش گنابادی به شدت و عریان سرکوب شدند؟ (بخش 4)
👈مقاله ای تحلیلی به قلم آقای هاشم خواستار- سوم آوریل ۲۰۱۸
 @DORRTV
۸- در اسلام پارلمان و مجلس و قوه ی قضائییه نداریم و انچه هست یادگار انقلاب مشروطیت هست و چون نمیشود این نهادها را حذف کرد از درون تهی کرده و با انتخابات فرمایشی رئیس چمهور اسلامی و مجلس شورای اسلامی و قوه ی قضائیه ی اسلامی داریم که نه تنها کارکردشان مثبت نیست بلکه منفی است.
۹- اگر کاریکاتوریست بودم یک ماشین سواری مدل روز میکشیدم که یکی از روحانیون سرشناس دارد چرخ گاری را به جای چرخ ان ماشین می گذارد.
۱۰- همانطور که چرخ گاری تکامل پیدا کرده و به چرخ فضا پیما رسیده ، از زمان پیامبر اسلام اگرچه من NGO یی نمیشناسم اما مثل چرخ گاری تکامل پیدا کرده و در پناه آزادی و دموکراسی احزاب و سازمان و سندیکاها و...ی قدرتمندی بوجود امده که شرایط اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی در کشورشان بوجود اورده اند که همه ی شهروندان از زندگیشان لذت می برند، برعکس مردم ایران که دارا و فقیر می گویند عمر ما در این حکومت تباه شد.
۱۱- در حکومت ولایی یک نفر چوپان هست و مابقی مردم همه باید گوسفند باشند و حرفهایی از این قماش : من فکر میکنم پس هستم و یا من تغییر میدهم پس هستم و یا من اعتراض میکنم پس هستم دیگر جایگاهی ندارد.
۱۲- و ...
📛قصه ی تلخی بگویم تا قصه ی تلخ جمهوری اسلامی روشنتر شود.
بیش از شصت سال پیش که کودکی پنج تا شش ساله بودم در روستا گاوی داشتیم که از گاوهای روستائیان دیگر بزرگتر بود .بعد از زایمان گوساله ی بزرگی زایید که جفت ان هم بزرگ بود اما مورد شک پدر و مادرم بود که شاید این رحم گاو باشد . پس دامپزشک تجربی روستا را که خر ، داغ و نعل میکرد اورده که تشخیص داد رحم گاو است.جفت را بتصور رحم با صابون شسته و داخل مهبل گاو گذاشته و درب فرج را با نخ قالی محکم دو ختند.گاو هرچه زور میزد تا جفت را دفع کند نتوانست تا در دقایق اخر ، گاو را کشتند.مادرم از گوشت گاو نخورد و گریه ها کرد و اکنون در سن 92 سالگی با یاداوری ان خاطره اشکش در می اید.اگر چه در ان زمان دامپزشکی بسیار پیشرفت کرده بود که حتی تلقیح مصنوعی نیز رواج داشت اما دانش دامپزشکی جدید به روستای ما نیامده بود.حاکمان ما هم مثل همان دامپزشک روستای ما هستند که اگرچه از تولیدات دموکراسی همچون موبایل و ماشین و هواپیما و انواع جراحی ها خیلی بهتر از ملت استفاده میکنند اما منکر دموکراسی شده و ملت را در یک شرایط فقر و فلاکت نگه داشته و مدعی هستند که حکومت ولایی بهتر از حکومت دموکراسی هست.ان دامپزشک اکنون به قدرت رسیده و در یکدست قران و در دست دیگر تفنگ دارد و به ملت میگوید که به حرف من باید گوش کنید که شما را میخواهم به بهشت ببرم در حالیکه مردم میبینند که دنیایشان جهنم شده و حتما اخرتشان هم جهنم خواهد بود.
این مقاله را تقدیم به زندانیان همبند دراویش گنابادی بنام های اقایان محمد مروی و علی مروی و علیرضا عباسی بیدختی و عبدالرضا کاشانی و شکرالله حسینی و علی کاشانی فر و محمد کاشانی فر و ظفر علی مقیمی تقدیم میکنم که دوران حبس و تبعید و شلاق را مثل کوه تحمل کرده و اخم به روی خود نیاورده و درس مقاومت به امثال بنده دادند.
✍️سیدهاشم خواستار نماینده ی معلمان ازاده ی ایران
https://t.me/DORRTV/34616
لینک بخش اول: https://t.me/DORRTV/34617
لینک بخش دوم: https://t.me/DORRTV/34618
لینک بخش سوم: https://t.me/DORRTV/34619

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر