پنجشنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۹۵

روشنفكر بايد راه نشان دهد تا در يك انتخابات ازاد ملت سرنوشتش را بدست گيرد
اقاي تاج زاده زندان در جمهوري اسلامي به افراد اعتبار ميدهد اما حفظ و نگهداري اين اعتبار از زندان كشيدن مشكلتر است.احترام زندان رفته ها را نه به خاطر اينكه خودم زندان بوده ام بلكه بخاطر اعتباري كه از زندان كسب كرده اند نگه ميدارم. هميشه نگران دوستان زندان رفته هستم كه حرف يا عملي از انها سر نزند كه در اين اعتبار خدشه اي وارد شود برملاشدن نوار گفتگوي ايت الله منتظري با هيئت مرگ زندانيان سال ٦٧ توسط فرزند راستين ايشان احمد اقا مجددا كشتار زندانيان سال ٦٧ را در سطح وسيعي مطرح كرد كه با عكس العمل شخصيت ها و سازمان ها و احزاب و گروه ها روبرو شد. از جمله شخص شما كه با حالتي تعجب مثل اينكه از اين جريان انچنان خبر نداشته و تنها از اعدامياني كه وابسته به مجاهدين خلق نيستند عذر خواهي كرده و مجاهدين خلق را بدتر از داعش دانسته ايد. بنا ندارم كه از جريان خاصي طرفداري كنم ولي لازم ديدم كه بسيار كوتاه به انقلاب ٢٢ بهمن ٥٧ و نقش شما و سازمان شمابپردازم كه چي شد كه از چاله در امديم و به چاه افتاديم.
١-اقاي تاج زاده حتما يادتان هست كه اقاي خميني در فرانسه وعده ي تشكيل مجلس موئسسان داد و گفت روحانيت نبايد در امور كشور دخالت كند و پست و مقام دولتي داشته باشد. جمهوري مدنظر اقاي خميني همچون جمهوري فرانسه بود. ايا اگر اقاي خميني به وعده هايش عمل ميكرد گروه فرقان دست به ترور ميزد كه جان عده اي را گرفته و سر انجام جان خود انها نيز گرفته و يا به زندان افتادند؟(اكثر رده هاي بالاي گروه فرقان از دانشگاه اروميه و از دوستانم بودند كه بعد از سال ٥٥كه فارغ التحصيل شدم ارتباطم با انها قطع شد.)
٢-بعضي بيماريها در شرايط خاص بروز ميكند ايا تندروي هاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي شما و حزب جمهوري اسلامي و موئتلفه و فدائيان اسلام با چاشني ضد امپرياليستي حزب توده باعث نشد كه امام را به سمت تندروي هل داده در نتيجه جنگ و ان همه كشتار وخرابي و ويراني و فقر و فلاكت بوجود امد و سر انجام كشور به استبداد مطلقه رسيد كه خود شما كه از نزديكان نظام بوديد حذف شديد؟
٣-تمام احزاب و تشكلهاي سياسي بي ريشه مدت كوتاهي از عمرشان نگذشته دستشان براي مردم رو ميشود و ديگر نميتوانند از مردم سوءاستفاده كنند در نهايت تغيير نام داده تا با نام ديگرچند صباحي بتوانند بر گرده ي مردم سوار شوند و يا منحل ميشوند. كجا رفت ان حزب جمهوري اسلامي كه يكه تاز ميدان بود ؟حزب موئتلفه ي اسلامي و فدائيان اسلام و سازمان شما در چه جايگاهي هستند؟ايا سازمان شما در صورت ازادبودن احزاب همچون كشور هندوستان و... ميتواند در يك مجلس ملي نماينده ي قشر عظيمي از ملت ايران باشد؟؟!
٤-ايا سازمان شما از ان همه بيانيه كه بر عليه دكتر مصدق و جبهه ي ملي و نهضت ازادي و شخص بازرگان و ... داد حاضر است اكنون از ان بيانيه ها دفاع كند؟
٥-حمله به متينگ هاي قانوني در اول انقلاب بوسيله ي حزب اللهي ها كه از درون سپاه و حزب جمهوري اسلامي و سازمان شما و كميته ها و موئتلفه و... با شعارهاي حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله و هر كس كه با حزب الله در افتد ور افتد صورت ميگرفت. ايا شما از ان حمله هاكه حتي كتاب فروشي ها نيز بي نصيب نبودند اكنون دفاع ميكنيد؟
٦-ايت الله منتظري علي رغم انكه فرزندشان را در جريان بمب گذاري حزب جمهوري اسلامي از دست دادند هيچوقت به احزاب و سازمان ها و گروه ها حمله نكردند هر چند كه با غضب سران حكومت روبرو شدند و متهم به طرفداري از مجاهدين شدند. چرا اكنون كه حقيقت بر همه روشن شده از روش ايشان تبعيت نكنيم كه بجاي حمله به عامل يا عاملان به معلول يا معلولان حمله كنيم؟
٧-شما با اين گفتارتان ايا نيم نگاهي به قدرت نداريد؟چرا هنوز خود را در طيف ايت الله منتظري نمي دانيد؟!(وسعت ديدگاه و سعه ي صدر) ايا به قول اقاي دكتر ابراهيم يزدي دبيركل نهضت ازادي ايران دوم خردادي ها ازادي رافقط براي خودشان ميخواهند؟ايا چنانچه طيف شما مجددا به قدرت برسد ملت از چاه به چاله نمي افتد؟
٨-اقاي تاج زاده ما برون نظامي هاي جمهوري اسلامي اخلاقا و بدون هماهنگي و نوشته اي متعهد هستيم به كساني كه در درون نظام جمهوري اسلامي مورد غضب واقع شده و به دلايلي هزينه داده اند گذشته ي سياه انها را به رخشان نكشيم. ايا شما با اين گفتارتان عملا باعث نميشويد كه گذشته ي شماها مجددا رو شود؟
٩-شما بين اعداميان مجاهدين خلق با بقيه كه اكثرا از چريك هاي فدايي خلق و يا راه كارگر و به هر صورت كمونيست ها هستند فرق گذاشته و تنها از خانواده هاي اعداميان منهاي مجاهدين خلق عذرخواهي ميكنيد يعني بخودتان اجازه ميدهيد زنداني كه نزديك بود حبسش تمام شودو يا زندانيان ديگر كه بالاخره ازاد ميشدند بايد اعدام ميشدند؟ ايا بايد انها را در گورهاي دسته جمعي دفن ميكردندكه معلوم نيست قبرشان در كجا قرار دارد؟مگر زندان براي تنبيه نيست؟كسي كه حبسش را كشيده با ديگر شهروندان چه تفاوتي دارد ايا سزاوار اعدام است؟
١٠-كشتار زندانيان ٦٧چنان وحشتناك بود كه تنها بعد از چند ماه از ان فاجعه دهان به دهان در بين مردم ميگشت كه زندانيان را در زندانها قتل عام كردند. چطور شما خبر دارنشديد؟!در ان موقع چه سمتي داشتيد؟ واقعا خواب بوديد كه بيدار نشديد يا خودتان را به خواب زده بوديد كه مسلما هيچوقت بيدار نميشويد؟
١١-بنده امار ندارم اما تصورم اينست كه اگر به اعداميها و شهداي حكومت و شهداي جنگ و خلاصه به همه ي كشتارها نگاه كنيم از اعدامي ها و شهدا و كشتار حكومت پهلوي و قاجار بيشتر ميشود. چي بدست اورديم؟ از غارت و چپاول بيت المال و حقوق هاي چند صد مليوني كه همه در يك كفه قرار ميگيرد اگر بگذريم ملت به اين نتيجه رسيده كه دين از دولت بايد جدا باشد و روحانيت كاركرد خودش را داشته باشد. ايا ملت براي رسيدن به اين نتيجه اين همه هزينه بايد ميداد؟ ايا شما از عملكرد شخص و سازمانتان در ان سالهاي كشت و كشتار دفاع ميكنيد؟
١٢-اقاي تاج زاده ملت ها با هيچ فرد و گروه و سازمان و حزبي پيمان برادري دائم نمي بندند ، پس حق ملت هاست كه بدون قيم و سلطه و شاه و شيخ سرنوشتشان را بدست گيرند. دوستان اصلاح طلب به دنبال حق باشيد نه فرد كه فرد ممكن است خيانت كند و همه را در بازار برده فروشان به پشيزي بفروشد كه فروختند.
١٣- ولتر در قرن ١٨ و در عصر چاپ سنگي ميگويد حاضرم جانم را در راه عقيده ي تو بدهم كه تو حرفت رابزني اگر چه مخالف عقيده ي تو باشم.حالا شما و سازمان شما در قرن بيست و يكم در عصر اينترنت در كجا ايستاده ايد؟ حق ملت فرانسه است كه با داشتن چنين روشنفكراني در چندين قرن قبل جزئ 5قدرت جهاني باشد. و ما هم با داشتن روشنفكراني كه ازادي را فقط براي خودشان ميخواهند جزئ فلاكت بارترين ملتها باشيم.
١٤-پيامبر در عصر برده داري مبعوث شد. اگرچه برده داري را لغو نكرد اما تسهيلاتي براي ازادي برده ها فراهم كرد. از جمله اگر روزه ي عمدي خورده شود بايد شصت و يك روز روزه گرفته و يا يك برده را ازاد كند. قبايل عرب بخاطر تخم شترمرغي ٤٠ سال با هم جنگيدند. براي اينها قصاص كارساز بوده كه در صورت كشته شدن يك نفرقاتل قصاص شود تا قبايل به جان هم نيفتند و بجاي دو نفر هزاران نفر كشته نشوند.ولي بشر امروز به مرحله اي رسيده كه در نروژ يكنفر نزديك ٨٠ نفر ادم ميكشد و به او ٢١ سال زندان ميدهند و صاحبان خون هم تظاهرات نميكنند كه قاتل اعدام بايد گردد. در حاليكه در زندان وكيل اباد مشهد فرد فقيري با من هم اطاق بود كه بخاطر جزئي دزدي انگشتانش را بريده بودند. دست و پاي افتابه دزدها را مي برندولي دزدان ميلياردي ازاد و يا اگر به زندان مي روند بزودي به انها مرخصي داده تا دوران حبس را در خانه گذرانده و يا از طرف زندان به ماموريت خارج از كشور ميروند.(محمد رضا رحيمي معاون رئيس جمهور و مرتضي رفيق دوست) داعش سني از اين هم جلوتر رفته و با شمشير گردن ميزند ويا دختران بالغ و نابالغ را در بازار شهرها همچون عصر پيامبر بفروش مي رساند كه حكم خدا را اجرا ميكند. ايا شما ارتداد جبهه ي ملي توسط ايت الله خميني را قبول داريد؟ ايا قبول داريد كه در يك شرايط ازاد و دموكراتيك ملت ايران به ان درجه از بلوغ رسيده كه اعدام را لغو كند؟
١٥-حزب كمونيست فرانسه اعلام ميكند كه براي تداوم چاپ نشريه ي ارگان حزب بيشتر از شش ماه بودجه ندارد دست راستي ترين حزب فرانسه به دولت پيشنهاد ميدهد كه از بودجه ي دولتي به ان حزب كمك شود تا براي سلامت و تداوم دموكراسي فرانسه بتوانند به چاپ نشريه ادامه دهند. سازمان شما همراه با حزب جمهوري اسلامي و موئتلفه صداي هر مخالفي را خاموش و تمام احزاب را سر كوب كرديد.ايا پشيمان نيستيد؟ عذر خواهي نميكنيد؟ مشهور است كه در وزارت اقاي مير سليم بر وزارت ارشاد كتاب هاي فيزيك و شيمي را نيز سانسور ميكردند.
١٦-اقاي مهندس سحابي (ظاهرا در مراسم حج) به اقاي خاتمي رهبر اصلاحات ميگويد فرق من با شما اينست كه من ميخواهم كشور (ملت ) را نجات دهم و شما ميخواهيد نظام را نجات دهيد. ايا شما هنوز در فكر نجات نظامي هستيد كه رده هاي بالاي كشوري و سپاهي حقوق هاي چند صد مليوني ميگيرند؟ايا شما ميخواهيد با كمك همينها وعده ي اول انقلاب كه بزودي مستضعفين وارث زمين خواهند شد را به مرحله ي عمل برسانيد؟
١٧- جبهه ي ملي از اتحاد احزاب ملي گرا و نهضت ازادي از شكم جبهه ي ملي و سازمان مجاهدين خلق از شكم نهضت ازادي متولد شد. ولي سازمان شمااز شيخ فضل الله نوري و ادامه ي راه ايت الله كاشاني و سرانجام ايت الله خميني متولد شده است درست است؟
١٨-بنده در سال ٥٩از بنياد مستضعفان بخاطر حزب الله بازي اخراج و در سال ٦١ از اداره ي كشاورزي ايرانشهر بخاطر حزب الله بازي مدير كل وقت اقاي عباس روشن اردكاني مجبور به استعفا و در همان سال از اداره ي كشاورزي سرخس بخاطر حزب الله بازي مدير كل كشاورزي وقت اقاي سيد ابوالقاسم حسيني ابري اخراج و در سال ٦٩در اطلاعات بازجويي شديد و در سال ٨٣به دو سال حبس محكوم و در سال ٨٦ به كسر يك هشتم حقوق محكوم و در سال ٨٨ به دو سال زندان محكوم كه بعد از پايان حبس با ٤٥ روز اضافه خدمت (زندان)به خاطر نوشتن نامه از درون زندان به ٦ مليون تومان جريمه محكوم كه به ازاي دادن جريمه حبس كشيدم. به تمام اين دوران و دوران سياسيم كه از سال ٥١ شروع ميشود و در سال ٥٢ در ١٦اذر با ضرب و شتم دستگير و در سال ٥٤ به دو ترم محروميت از تحصيل محكوم افتخار ميكنم. ايا شما هم به گذ شته ي خود و سازمانتان افتخار ميكنيد؟
١٩-روشنفكر بايد راه نشان بدهد تا ملت در يك انتخابات ازاد سرنوشتش را بدست گيرد نه اينكه انها را گمراه كند كه از چاه به چاله بيفتند و يا بر عكس از چاله به چاه بيفتند.
٢٠-دوستان چون ممكن است نظرتان را در گروه هاي تلگرام نبينم لطفا با قبول اصل ازادي در صورت اظهار نظر در خصوصي بنده هم بگذاريد كه مشاهده كنم و در صورت لزوم جواب دهم.آدرس سايت www.aftab-chorasan.blogspot.de)
سيد هاشم خواستار نماينده ي معلمان در كانون صنفي فرهنگيان خراسان
Image may contain: 2 people , text

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر