یکشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۶

پیــــــآم به اقشار مختلف ملت قهرمان ایران


پیام به اقشار مختلف ملت قهرمان ایران
۱- ملت قهرمان ایران!
این حرکتی را که شروع کرده اید نه تنها در روستاها و شهر ها که در همه جا و همه جا ، از جمله کارخانه ها و مدارس گسترش بدهید، در شهرهای بزرگ در جاهای متعدد تجمع و اعتراض کنید... تا نتوانند شما را سرکوب کنند.عوامل رژیم می خواهند در بین شما نفوذ کرده و برای اینکه بهانه برای سرکوب بوجود اورند دست به تخریب می زنند،انها را شناسایی و از تخریبشان جلوگیری و گوشمالی شان دهید.این موسسات در یک حکومت مردمی و ملی بزودی از ان خود شما خواهد بود.
۲- دانشجویان گرامی!
شما همیشه در نوک حمله به استبداد شاهی و دینی بوده اید، به کمک کارگران و معلمان و سایر اقشار ،مردم را سازماندهی و شوراهای محلی بوجود آورید.شعارهایتان را همچون گذشته متوجه دیکتاتور کنید.تمام این فسادها و فلاکت و فقر ملت متوجه شخص آقای خامنه ای هست.
۳- کارگران عزیز و گرامی !
شما از همه ی اقشار ملت بیشتر زجر کشیده و استثمار شده اید.دوش بدوش دانشجویان همراه خود و معلمان و سایر اقشار آگاه بکوشید که این حکومت جور و ستم و ظلم هرچه زودتر و با هزینه ی کمتر سرنگون شده و یک حکومت ملی جایگزین آن گردد.
۴- نیروهای انتطامی!
می دانم که شما با ملت هستید،اما در بین شما کسانی هستندکه بر علیه ملت هستند .انها را نصیحت کرده و مواظبشان باشید که صدمه ای به ملت نزنند.به انها بگویید کسانی که با رژِیم بوده اند و هستند اگر ملت را که برابر همین قانون اساسی و حقوق بین الملل که مجاز به تجمع و اعتراض هستند، سرکوب کنند؛ فردا محاکمه شده و مجازات خواهند شد.
۵- پاسداران !
شما خوب می دانید که تاکنون این شما بودید که این حاکمان ستمگر را در قدرت نگه داشتید؛ تا به ظلمشان بر ملت ایران و خاور میانه ادامه دهند.شما پاسداران ظلمت و تاریکی بودید، پاسداران شب،نه پاسداران نور و روشنایی!!
سران سپاه بزودی فرار خواهند کرد و شما را به حال خود رها خواهند کرد. در این فرصت های اخر به ملت بپیوندید تا ملت گذشته ی شما را فراموش کرده و شما را ببخشند...
تاریخ نشان داده کسانی که در مرحله ای از زندگی به ملت ظلم کرده و سپس عذرخواهی و به دامان ملت برگشته اند؛ ملت آنها را بخشیده است.
۵- ارتشیان غیورو دلاور!
یادتان می آید؛که مردم میگفتند: " ملت فدای ارتش ، ارتش فدای ملت..." ؟؟؟
اکنون زمان آن رسیده در صورتیکه نهادهای سرکوبگر به هر شکلی صدمه ای به ملت زدند ،آن نهاد و یا آن مکان و موسسه را به کمک ملت مصادره ی به مطلوب کرده و اجازه ندهید که تجمعات صلح امیز مردم را به خاک و حون بکشند.
۶- کارگران و مهندسان و کارمندان شرک نفت!
شما خوب میدانید که این حکومت از دلارهای نفتی برای جنگ افروزی در منطقه و سرکوب ملت استفاده کرده است. آماده باشید تا در صورت تن ندادن حاکمان به خواسته های برحق مردم، شیرهای نفت را بر روی انها ببندید.
درود بر ملت قهرمان ایران که تا رسیدن به پیروزی نهایی به اعتراضاتشان ادامه میدهند.
سیدهاشم خواستار نماینده ی معلمان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر